Spalato

Spalato

Sunday, May 24, 2015

Izgubljena generacija

Pri neki dan fleka san moju omiljenu La Costa majicu. Jebate, pala kap crnega vina, ostala maća, išporkalo je. Pala mi kontrina na oči, majica deboto nova, a sad od šetnje out!!

Nema šta, lipo mi stala. Bile colure i špigul na koletu, na prsima velik krokodil ....jebi ga ...
Sitin se odma moje pokojne babe Eme. Uvik je jemala oni veliki sapun u obliku kvadra, onako bež prozirni za slične i krizne situacije. Ovo krizne, valjda je mislila na didu, kad bi doša doma sa šminkom na koletu. Onako slučajno u prolazu flekan, jer je uvik gužva u gradu. A taj čudesni sapun je skida sve fleke. Sićan se ka dite da su lavandere nosile uvik sapun sa sebon i na maštilo u njemu prale robu!

Odlučin se, na nemoguću misiju, poć u potragu za istim. Krenit u ove moderne centre, napravit se pinku pametan i kupit isti. Jebeš ga, luđi oni koji krenija. Onako s noge na nogu, misli pomalo naviru, braco i seka, divka, paperino pasta, plavi radion, cetina manistra ...ma nemoguće da današnja modrena teknika nema ništa slično.

Di god san doša, gledalo me ka sa psihijatrije, oli ti ga s neke plenete, šta ovi traži ?? Jebate, samo jedan običan sapun za skinit fleku od crneg vina!!  Koja generacija, je ku*ac degeneracija. Ne razume oni ništa. Moreš ti prat robu koliko očeš al bez tog sapuna ti nema šanse .
Posta san mimičar, mava rukama, objašnjava, za ludu. Ponudilo mi ijadu drugih al to nije to!!

Srića moja, kad san već pa na pola kolja, ukazala se jedna šinjorina iz druge ruke, generacija moja ...šjor moj imate ga u Lidla kupit !!!
Nisam moga virovat, pogledam je malo bolje, onako izgleda normalna, zna posal generacija i gren u dotični trgovački centar ili po naški butigu.
U pi*ku materinu, čim san uša osta san inkantan!! Ferma za na vrata, velika reklama za nas, izgubljenu generaciju, proizvodi pod pravim imenon iz ex Yu. Ma vidi kojeg oni pametnog švabu jemaju, čovik zna posal. Navuklo mi osmjeh na lice i odma proletim butigom i tražim sapun.

Teška borba na policama generacije. Livo, desno, jebate EVO GA. Odmar u ruke i pod nos, isti vonj ka i pri 40 godin. Još da pere ka tad, niko sritniji od mene. Za ne falit, vazea sam dva, nikad se ne zna.
Naravno, na kasi ja i nekolicina ona genska, parili ka neki rerto likovi. Bacili čakulu u redu i jedva iščekivali kućni rezultat !!

Doša doma, odma se bacija na pranje, naravno ručno. Zapinija ka nekad, namaza fleku i nakon po ure moja La Costa  spremna za điravanje.
Evala generacijo, jebeš ti sve ove nove pizdarije, nima do praveg sapuna i izgubljene generacije ...Bogu fala ča san nazadan!!

Naravno odmar san proširija kućni asortiman i kupija Plavi radion, nema šanse da zajebe !!!

Živili ..



No comments:

Post a Comment