Spalato

Spalato

Thursday, May 21, 2015

Made in graštapani

Evala, kišni dan, južina, uputin se prema pazaru kupit malo verdure za obid. Onako delašjoma, s noge na nogu. Mislija san, nije vrućina bit će manje gužve po gradu. Zajeba san se. Grad pun graštapana ( žohara ), oli ti ga kineza !!!!!!!!!!

Jbte koja vojska, kolona, špalir, puste slušalice, voki - toki, vodič drži onu rumbrelu
( kišobran ) da se ne bi slučajno izgubili ??
Koje smo mi sriće !!
Folow me...je*ite se !

Ne moreš proć od njih. Ma di su se sjatili u ovaj naš bidni mali grad ?? Obleka im je posebna priča, jema neki vonj plastike a colure čudo !!
Ka sa modne piste, mož mislit !
Jebiga oni su došli do Splita, a ja ću u Kinu, ku*ac!

Kako su stvari krenile, najbolja je investicija učit kineski jezik ?? Bilo kuda kinez svuda .
Sad dok ovo pišen, nigdi nisan pročita da je u Hr umra neki kinez ?
U pi*ku materinu di s njima, šta in rade? Jeftinije ga ovdi pokopat nego vratit u Kinu ?? Ludega naroda. Mislija san da smo ludi, ima i luđih. Ee moji kinezi, je*ite se i rastite samo dalje od mog dvora, kalete, moje pjace i rive.

A lito je teko počelo, satrat će me ...
Kako stvari stoje triba uvest turističke kvote, jer ako zaborave par njih eto pizdarije i natalne slike grada. S*ebat nas i ovo malo ča nas ostalo. Ili da ih proban zaje*at pa ja dignen kredit i oden u China, uh valjda san ovo dobro napisa ??

Neznam al' su noćna mora. Je*eš ti gosta koji nije popija par pivi, botilju vina, izija kil oborite ribe, a ovi arija, zrak !! Samo điravaju ka muve bez glave. Da barenko mož vidit žensko među njima, ma ni to !!

Ajte doma ...!!
U pi*ku materinu kiša počela da pada sve više. Tija kupit rumbrelu, ne triba vam pogađat etiketu.  Made in China !
Radije ću pokisnit. Tako i bilo. Nagazija san dva tri u gužvi, posla u onu stvar i krenija doma.

Graštapani ostali điravat po gradu ...


Adio vam 


No comments:

Post a Comment